Subject: FW: Uus standard EN50626-2
From: "Tiit Harjak" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Feb 2025 15:18:59 +0200

Tere,
palun see kiri mulle registreerida.

Parimat,

Tiit

From: Kairit Lootus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, February 26, 2025 10:03 AM
To: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Uus standard EN50626-2

Tere Peeter

Kirjutan teile seoses uue standardi EN50626-2 üleminekuga, et
kooskõlastada Teiega torude nõuded ja seinapaksused.

Eelmise standardi EN61386 järgi ning Teie poolt välja antud nõuete järgi
tootsime siiani kaablikaitse puurimistorusid survetugevus klassiga 1250N.

Uue standardi 50626-2 kohaselt puurimistorudel njuutoni tähistus kaob ära
ja asendatakse ringjäikusega SN.

Mis meie kui tootja arvates on väga teretulnud, sest varasemalt ei olnud
võimalik kliendil ja järelvalvel kontrollida toote vastavust,

kuid nüüd uue standardiga on vastavalt seinapaksustele võimalik väga
lihtsalt kontrolli teostada.

Meie küsimus teile on, mis ringjäikusega me peaksime tulevikus arvestama
uue standardi järgi tootmisel? Kas SN16 on piisav?

Kui võtta aluseks manuses olevad nõuded, siis selle järgi piisaks PE
torude puhul ringjäikusest SN16, sel juhul nt d-50 toru seinapaksus
väheneks oluliselt 3,0mm peale.

Siiani oleme tootnud nt d-50 puurimistorusid seinapaksusega 4,6mm, et
nõutud 1250N survetugevust kätte saada.

Meiepoolne mõte hetkel on toota SN32 ringjäikusega d-50, 63 puurimistorud.
Suuremate mõõtude puhul nagu d-110  ja 160  seinapaksus ei muutu.

Tabel 5 on väljavõte uuest standardist.

Transpordiameti nõuete tabel

Pipelife Eesti võimalik tootevalik uue standardi EN50626 järgi
ringjäikustega (SN) ning tabelis on ära toodud ka varasemad 1250N tooted
koos seinapaksustega.

Selle alusel on näha, et seinapaksuste vahe on päris suur.

Parimate soovidega / Best regards

Kairit Lootus
kaablikaitsetoodete müügijuht / Sales manager of cable protection products

Pipelife Eesti AS

Põrguvälja tee 4, Lehmja, Rae vald, 75306 Harjumaa

m +372 51 25 708

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.pipelife.ee/> www.pipelife.ee

 <https://ee.linkedin.com/company/pipelife-eesti>
<https://www.facebook.com/PipelifeEesti/>
<https://www.instagram.com/pipelife.baltics/>
<https://www.youtube.com/@PipelifeEesti>

See e-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet, mis on kasutamiseks
ainult isikule, kellele see kiri on mõeldud. Kui te ei ole kirja saaja
(või olete selle meili saanud ekslikult), palun teavitage sellest kohe
saatjat ja kustutage see e-kiri. Selles e-kirjas oleva materjali igasugune
loata kopeerimine, avalikustamine või levitamine on rangelt keelatud.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.